Old Fashion?

Jag har testat jättemycket kläder idag, mammas gamla. Det var jättekul. Hittade bl a ett par rosa hängselbyxor, en ljusblå overall (som hade använts tillsammans med ett skärp i midjan och en scarf runt halsen, så chict :P), "hawaiishorts" (nån speciell modell, helt konstig), pennkjol och en ljusblå skjortklänning som faktiskt var jättefin.
Jag ska sy upp den, då blir den nog jättebra!
Mamma hade en massa gamla glasögon också, mmm, jättefina haha!
image22
Andra bilden: Skjortklänningen, mina solisar och mammas gamla kuvertväska.
Tredje bilden: Blus, pennkjol, glasögon och skor - Allt är mammas gamla

Kommentarer
Postat av: Filip

shortklänningen var jätte fin, men måste säga att pennkjolen var gräslig på dig! ha inte den.

du är söt.

2007-03-06 @ 09:54:54
Postat av: claris

håller verkligen med dig filip!
men annars matilda hur mår du? var ett tag sen :)

2007-03-06 @ 13:30:14
Postat av: matilde

totally cool! haha. :)

Postat av: Matilda

Filip: tack, haha

Claris: :) jag mår bara bra, tack. Ursäkta att ja frågar, men vem är du? ;P

Matilde: yeah, haha

2007-03-06 @ 17:02:31
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback