Somebody's watching me

Åh, kom precis in efter att ha legat och solat i drygt tre timmar. Det kunde lika gärna varit mitt i sommaren för det var stekhett. På vår terass är det helt lä också, så de är alltid varmt.
Jag läste VR, åt glass, lyssnade på Mando Diao, Kooks och Lasse W och sov litegrann.
Och vet ni vad? Det syns redan att jag blivit brunare :)
Det har varit så himla fint väder idag, på lunchrasten satt vi ute på skolgården och jag hade bara kofta på mig när jag cyklade till affären!

Imorgon är det stort spanskaprov, verb i preteritum.
Jag har inte pluggat någonting som vanligt, men jag känner mig ändå rätt säker på böjningarna!
Wish me luck!
Nu ska jag hjälpa mamma med pizzorna, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback