Where is my mind?

LOPPIS-SECOND HAND-VINTAGE, you name it. Idag har jag iaf varit och shoppat skor och väskor.
Ett par svarta, låga pumps- jättesöta! Och ett par höga platåpumps med T-slejf från 70-talet.
Undrar om jag vågar ha dom!?
Jag köpte en röd väska och en vit, båda med långa axelband! Den vita kan man göra till kuvertväska också :)
Inte nog med det så köpte jag en aaaasful klänning. Självklart ska jag sy om den så den blir aaaassnygg!
Jag satte på mig den som den var och frågade mamma:
- Om jag hade haft den här såhär som den är, då hade inte du velat vara min mamma va!?
- Nej!!
Jahaja, så lätt går det att bli av med min mamma, haha!
Förutom loppisdag har min familj fettodag. Jag har ätit chokladpudding (min favvo från tyskland) och sen åt familjen våfflor, mmm. Senare blir det JÄTTEGOTT vitlöksbröd, en anledning till att jag kanske inte ska till kyrkan den här veckan heller.. Var flera månader sen sist, saknar er i Visborg!
Somnade under O.C. igår så det är bäst att jag ser om det nu, Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback