Blow him back into my arms

Idag gick jag en sväng på stan, köpte konfapresent till Nicoline. Jag hittade också en mönstrad bikini från H&M, den va la fin.
Efter shoppingen åkte jag hem till Josefina, hon testade sin klänning, måttbeställd från USA, ouuufff!
Den var fiiin :)
Vi dansade också liggandes, sittandes och stående. Det skulle ni sett, det var underbart. Vi försökte dansa i otakt, det är faktiskt svårt, try it yourself.
Vi låg också och snackade en massa, lyssnade på gamla godingar som Spice Girls och Doctor Bombay.
Jag åkte hem och åt, mumma, kollade på Talang.
Nu har jag ont i halsen, usss. På Tisdag ska jag ju sjunga, hur i hejlvejte ska det gå?

På tal om tisdag; Soaré i Solbergaskolans matsal, kl 19:00.
Vi bjuder på snittar (som hotell/resturangisarna har gjort (y)) och cider, aasnajs.
Det blir sång och annat kul, 100 kr kostar det, 50 för de under 12 år!
Allt framförs av självaste
9G, besthest :) KOM!

Imorgon ska jag upp tidigt för att gå på dop, känner inte killen, men han är söt, och jag är konfirmandledare!
Då får man allt ställa upp, efteråt blir det tårta, sen Max med prällen och co!
Senare är det konfirmation i Domkyrkan, klockan 14:00, det blir nog trevligt.
Efter det ska jag hem till Josefina och fira konfan och hennes födelsedag, som passande nog också är imorrn.

Nu ska jag gå och skriva ett manus. Har kommit på en idé till en fet film. Den kommer handla om typ ett stort skepp som åker på ett isberg och sjunker. Romantisk/sorglig historia sådär, ska fundera lite mer på storyn :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara en aning likt titanic!

2007-05-04 @ 22:44:05
Postat av: Matilda

vem är titanic?

Postat av: Anonym

ingen, med din film idé verkar vara helt upp i dagen precis som titanic :P

2007-05-05 @ 16:56:51
Postat av: Matilda

oh crap, hade ingen aning :/

2007-05-06 @ 00:50:23
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback