en pojke reser till månen

Idag är det såkallad GotZam dag, man ska samla in minst 100 kronor till barn i Zambia.
Jag har dammsugit hela huset, utom den minsta toaletten, den glömde jag, hoppas ingen märker!
Senare idag ska jag och Josefina till ICA Maxi tror jag, haha.
Nu har jag satt på Gyllene Tider-skivan uppe på vår stoora stereo, jag får värsta sommarkänslorna :)
Btw så har pappa köpt en ny, större, segelbåt nu. Den ska tydligen vara stadigare så då kan jag äntligen följa med och segla på riktigt, jag blir alltid sjösjuk annars!

Jag hade hoppats på att få sola idag, men solen försvann så fort jag städat klart.
Jag får se på Desperate Housewives istället.
Nu avslutar jag inlägget med att citera en god vän till mig; Sister Hazel;

Should I take a chance, or should I sit and wonder of you?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback