hey, I put some new shoes on

Kom precis hem från vårkonserten, det var ett hejdundrande kalas.
Det var jättekul verkligen, alla är så duktiga :D Musik-kunskaparna fick mitt hjärta att slå ett extra slag ;P
Efter jag hade sjungit skakade jag aaaasmycket. Den känslan är rolig!
Imorgon är det dags igen, tre föeställningar kör vi då. Då är det bara för Solberga-elever.
Synd för er som inte kom ikväll, HAHHAHAHHA, de var asbra...
Nu är jag trött som fan, fast klockan är inte ens 9. Men ni vet, hela dagen har jag jobbat hårt.

Kommentarer
Postat av: felicia

du var superduktig!

2007-05-31 @ 21:23:02
Postat av: malin

gud ! du var jättebra , verkligen . :)

2007-05-31 @ 22:56:46
Postat av: charlotte

shit matilda, va bra du är:)

2007-05-31 @ 23:02:22
Postat av: Matilda

Åh, tack, vad ni är snälla :$ :)

Postat av: Ally

Åhh, låter kul :)

2007-06-01 @ 13:13:55
URL: http://princessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback