yea

Igår skulle vi vara duktiga och laga mat tillsammans, men de slutade med att vi köpte färdiggrillad kyckling och potatissallad. Det var jättegott iaf. Efter några timmars prat och så tog vi oss ner till Kruttornet. Där kände jag nästan ingen och elden var nästan utbrunnen. Vi stannade där och gjorde ingenting innan vi sakta, väldigt sakta, gick hem till Isa för att hämta våra saker. Sedan cyklade vi hem till en kille och satt runt grillen i ett par timmar,
det var faktiskt riktigt trevligt. Jättetrevligt folk :)
Efter ett tag gick jag och Ellen hem till henne och åt lite mackor och såg på film. Eller... sov till film.
Imorse när vi vaknade kollade vi lite på en barnfilm, sen satte vi oss ute i solen och kollade skolkataloger.
Vi lagade mat och pratade en massa innan jag åkte hem.

Åkte ut till min kära bror för hans barn fyllde 2 år. Jag fick vara lekledare, som vanligt, åt alla barn.
Vi spelade fotboll och ett antal barn grät och en lykta gick sönder.
Då gick jag in och halvsov vid bordet.
Sen åkte vi hem, och nu måste jag skriva det jääääääääävla engelskaprojektet som ska in imorrn, yey.

Jaha, okeej!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback