du dudu du dudu dudu dudu dudu dudu du

Jag har kommit på att egentligen gör jag mig iordning asfort på morgonen. Det som tar tid är allt chill. Minst en halvtimme varje morgon består av frukostätande, datorsittande, klädfunderande och musiklyssnande. Sen tar det en halvtimme för allt annat man ska göra. Det i särklass jobbigaste är att bestämma vad man ska sätta på sig.

Idag ska jag ha en lektion nu på morgonen, sedan ska jag till min mosters företag och fota lite, till hemsida och annons tror jag att det var. Efter skolan ska jag nog repa också, som vanligt...
Nej, snart börjar min fixar-halvtimme. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Japp, det jobbigaste är att bestämma sig för vilka kläder man ska ta på sig..

Ha en fin fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback