Hajhaj

Nu har jag kommit på att Olivia är en tjej med flyt. Hon får allt man själv vill ha;
Hon köper mina hörlurar
Hon tar min cheddardip
Hon hälsar på alla killar jag vill ha
och hon får säkert ett jobb, och inte jag..

Vad ska man dra för slutsats av detta? Olivia är en jäkel!
Själv sitter man här med en kropp där allt är åt fanders och man måste plågas hos en massör och naprapat. Ja har ont överallt, men extra ont har jag i min högra rumpmuskel. ÖH.

Jag uppmuntrar mig själv med:
Spiderpig, spiderpig, does whatever a spiderpig does!

Kommentarer
Postat av: eylen

och du snor alla mina kläder din jäkel! naughty naughty! mihi!

2007-11-29 @ 22:43:10
Postat av: olivia

Jag gör det inte med mening! och chaddardippen delade vi faktiskt på!!!! och killarna har gått i min storebrors klass eller liknande! :(:(:(:(

2007-11-30 @ 12:23:49
Postat av: Matilda

Mjaa, jag ba skojja meddi Ollman! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback