tisdag

Skolan var en helt vanlig, tråkig dag. Förutom en sak... Emil Jensen! Han kom och var rolig, sjöng och hade sig för oss på skolan. Det var verkligen hur bra som helst.
Det bästa var nog det han sa om olycklig kärlek, minns inte exakta orden, men det var något i stil med: "Det finns ingen olycklig kärlek, bara en massa idioter som inte är kära tillbaka och gör en olycklig, så skyll för fan inte på kärleken", muah!
Efter skolan riggade vi, köpte mat på pastavagnen, pusslade 1000-bitarspussel hos john, åkte tillbaka till skolan och slutligen spelade vi på gymnasie-inormationen. Jag gjorde inte bort mig, det var najjsssjjs!
Imorgon börjar jag sent, slutar tidigt och jag ska till massören, det är vad jag kallar en sweeet onsdag.
Hejro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback