you see the idiot walk

Gårdagen kan man beskriva med en liten snutt ur en The Strokes-låt, den lyder "Oh man did we have fun? ALWAYS, ALWAYS!". Jag var på topp och det var även mina goda vänner Anna, Agnes, Ellen, Julia och Amanda. Plus några till, såklart. Ganska många fler faktiskt. Jag dansade och gled omkring som om jag aldrig hade gjort något annat. 10 över 3 kände jag att jag hade gjort mitt, jag hade hur kul som helst, men man vet liksom när det är dags att gå och lägga sig!
Nej, festfixarn Andreas ska ha ett tack, skitrolig kväll faktiskt, bästa på lääänge!!
Det märktes dagen efter. Nu ska jag vara med Heddan, Ollan, Aggi och kanske Annsi.
CIAO!

Kommentarer
Postat av: olle

gillar namnen :)

2007-11-27 @ 00:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback