your name isn't real

Tyvärr så pluggade jag inte igår ändå. Ibland är man ju inte som man borde.

Idag var det iaf aaaskul på musiken. Jag lärde mig (nästan) basgången till Billie Jean (Michael Jackson) och Dreaming of you (The Coral)! Jag känner att jag ska bli asbra på bas. Det är alltså dags att stränga min egen.
Efter vi slutat stannade jag, Olivia och Anna i skolan och lirade. Vi försökte lära oss Dreaming of you på bas, trummor och piano. Jag klarade iaf introt och versen på bas, men när choruset kom så sket det sig.
När vi mer eller mindre gett upp drog vi på högsta volym på min iPod som var inkopplad i högtalarna. Vi shakade gärnet till Down in the past. Speciellt kul var det när två trevliga killar knackade på fönstret och hade sett oss dansa lite :((( Kul var det iaf, och jag blev alldeles as-trött. Vid halv 6 drog vi ifrån lilla musikhuset och åkte hem till våra hus.
Ikväll ska jag vara med mina töffa vänner (igen) Olivia, Anna, Ellen, Agnes och Hedvig. NAJS!
Vi ska göra hemliga grejer och sådär, I like it.
TAGGAAA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback