Circle circle dot dot

IIIH, jag kan inte vänta. På fredag blir det stockholm! Shopping, kanske festa och ännu mer shopping.

Idag har vi bara haft svenska (med världens virrigaste lärare) och Steffen in Action.
Fett najs med yoga idag!
Efter det satt jag bara i caffis i flera timmar, satt och snackade med roligt folk.
Och vi får inte glömma att jag fikade för första gången på Desideria idag. En munk är 4 kronor billigare där än i caffis, molto bene.
Som om dagen inte varit nog najs så har jag fått latest news från min syster, jag blir såååå glad!!
Jag till henne på Onsdag, det ser jag verkligen fram emot.
På tal om familj och sådär så har jag inte pratat med min pappa sen i maj.
Läget är så att vi bor kanske 500m ifrån varandra. Jag har varit där EN gång. Min gamle far är fett snel men dålig på att höra av sig. Jag har inte fått nån födelsedagspresent än (fyller år 22 maj) och med lite ränta på det borde jag få en väldigt bra present.
Det där kanske lät lite sådär, eeh, ni fattar! Men, han kan ju åtminstone ringa, eller hur!?

-Vad är moffa Kent?
-Snålis!
Min syrra lär sina barn bra saker och så!

Kommentarer
Postat av: Anonym

min padre is the same

2007-10-09 @ 15:41:39
Postat av: Nadja

Hej gumman. Hoppas du mår bra, jag undrar om du skulle kunna göra en så fin blogg som du har till mig? Jag menar, jag vill ha en stor bild och lite annan bakrund. Har ingen aning hur man gör. Puss

2007-10-09 @ 18:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback