Coule briuda i staan

Stockholm var najs! Resan började med en båttur men 24m/s vind utanför. I början fick vi hålla i vår mat så den inte gled av bordet. Trots det mådde jag finfint.
På Lördagen började shoppingen ute på söder. Jag hade inte riktigt kommit in i spenderar-moodet i början, så jag kollade mest. På Brunogallerian såg vi Andreas Wilson, han är SNYGG! Hängde med Irma gjorde vi också, hon praoar i Sthlm.
Jag köpte iaf lite tröjor och kjolar på Monki och American Apparel. På kvällen åt vi sen middag på Burger King sen åkte vi hem och delade på 3 Ben&Jerry's i sängen. Det var myspys.
På Söndagen shoppade jag däremot järnet. Det blev en jacka, stövlar, tygskor, halsband, jeans, trosor, tights, en sjal och en halsduk.
Den sistnämnda (nästan)sprang vi från Urban Outfitters(som hade stängt 1,5h för tidigt?) till Drottninggatan för att hinna köpa till mig. Olivia trodde nämligen att klockan var typ 16.50 när den i själva verket var 15.50...
Jag köpte allt jag behövde förutom en BH, det är så tråkigt att köpa, så jag la inte ner tid på det.
Anna och Hedvig köpte världens snyggaste sneakers, båda från Adidas. Jag är jätte-avundsjuk!

På hemvägen sov jag nästan hela tiden, det var jätteskönt. När jag kommer hem står det en 42" plasma-tv i vårt vardagsrum, så jag somnade lycklig och trött. Trots all sömn på bussen/båten har jag varit galet trött idag, somnade nästan på lektionerna.
Nu har jag feber också, har känt mig sjuk i en hel vecka nu. Det borde ge sig snart tycker jag.
Och jag saknar Josefina! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback