gonna take you to the glory

Jaha, så är höstlovet redan slut. Som en liten hyllning till det underbara lov jag haft har jag ätit nyponsoppa med glass idag. Massor av Maryland-kakor också, det passade finfint till Bonde söker fru, Desperate Housewives och Grey's Anatomy. Mamma och jag har typ samma smak på bönderna, haha. Dom är så heta allihop!
Nu håller jag på att städa mitt rum. Hittils idag har jag flyttat ett skåp(eller vad man ska kalla det, grejen jag hade min tv på iaf) och ställt upp mina skor på ett annat ställe. Just nu har jag 18 par skor jag kan använda. Tyvärr är nästan alla favvisar och är helt slitna. Så, städningen började så smått i Fredags och sedan tog jag ett uppehåll igår och nu är det dags igen. Jag får verkligen ta mig själv i kragen nu.
Imorgon ska en bok vara läst också, som vanligt har jag inte ens lånat boken, argh. Ett referat ska skrivas om, jag har inte börjat.
Skolan börjar bli jobbig nu, jag skulle valt estet, verkar mycket trevligare. Men men, jag får väl tänka på att jag måste komma in på Media/Journalism, och kanske plugga lite för en gångs skull.

Höslovet var iaf behövt och förhoppningsvis har jag nya krafter nu. Städ-dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback