Höstlov!

71276-178
Här har vi då den snygga bilden från sävefesten i Onsdags. Jag ser ungefär så fräsch ut som jag befarat. Jag gillar min blick där nere i hörnet, grrr. Med på bild förutom mig är Cecilia, Fanny, Olivia och Anna. Den mystiska pannan tillhör en lika mystisk (och okänd) kille.
Idag efter skolan for jag till doktorn med min mamma för att kolla på min knöl i halsen. Som tur var, var det ingen cancer som jag trodde, utan en svullen lymfkörtel. Halsfluss hade jag också. Så nu är det penicillin tre gånger om dagen i 10 dagar och blodprov på Måndag. De ska tydligen köra in en lång nål i min arm och suga ur allt blod ur min kropp. Hjälp!
Nu har iaf höstlovet börjat och det har jag firat idag genom att lära mig Let it be på piano och bas, woho!
Ikväll är jag helt ledig, och det känns faktiskt skönt, än sålänge. Nu ska jag väl spela tetris<3 eller nåt, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback