JA ÄLSKA HISTORJA

Måndag igen. Vad ska man säga? Astråkig dag med svenska, matte(PROV!), Steffen in Action och Naturkunskap.
Som tur var hade min labbgrupp ingen lektion idag så efter SiA:n fångade Julia upp mig och jag följde med henne till biblioteket. Där satt Charlotte redan, och vi pluggade historia. På typ 2 timmar skrev vi 11 svar.
Grattis till oss.
Vi har prov på hela antiken imorrn och jag har inte pluggat någonting, förutom det vi gjorde idag.
Fan vad jag kommer få IG. Idag har jag prioriterat ett svenska-referat på 300 ord och en engelska-bok-recension.
Man får iaf hoppas på det bästa.
Mja, tråkig dag som sagt, förutom vissa ljusglimtar i tillvaron. Olika snelhestar och snyggingar och sådär.
Efter imorrn är all stress äntligen över iaf, då har vi "bara" historiainlämning, italienska- och kemiprov kvar.

Förresten så har jag bestämt mig idag, på sportlovet ska jag med till Trysil. Olivia, Anna och Ellen ska också med,
jag ser verkligen fram emot det :D
Niu ska ja plugge vidare, satan va kiul. Sejs da! Hajdo meddi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback