Man kan alltid lyssna på Mando!

Nu har jag anmält mig till Trysil. Det ska bli jättekul, trots allt!
Äntligen har en skolvecka kommit till sitt slut också, och här sitter jag.. ensam på en Fredag!
Ikväll har jag sett premiären på mammas musikal, Annie get your gun, fast mamma spelade inte ikväll.
Den var iaf bra!!
Idag har jag bl a spelat Pirates, legat i en liten kartong, cyklat snabbt, sjungit och gått på stan.
Jag förstår om ni tycker att det låter jättekul. Det roligaste av allt var ändå att ligga i kartongen.
Det var liksom ingen kartong som helst, utan den som tillhörde Agnes nya bas!
Imorgon ska jag fira Agnes och Olivias födelsedagar, det ska bli trevligt. Kvällen är dock helt oplanerad. Jag är öppen för förslag vill jag lova!
Jag känner mig alltid så skojig, alltid! Alltid har jag kul. Jag har så roligt. Tills det blir natt och jag får panik. Jag vill göra något, med någon. Ändå sitter jag här själv.
Då får min vän kameran följa med. Ta lite kort. Det här tog jag nu. Vad ska man säga? Rynkig hand? Mja..
Det är dock inte så kul som det verkar att stå där ute och posa för sig själv, så jag gav upp efter 3 bilder.
Min sista utväg blir väl sängen, adjö!
71276-175

Kommentarer
Postat av: Javan

ingen kommenterar din blogg.

2007-10-07 @ 01:51:25
Postat av: Matilda

du gör!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback