olycklig kärlek, eller nåt

Idag hade vi visst bara matte. Det är vad jag kallar naaajs. Efter skolan gick vi hem till John (jag, Ludde, Agnes och Olivia). Där blev John klippt av Agnes och Olivia. Det vart fint!
Vi andra satt och lekte med kattungar och såg Mando Diao-dvd. Jag blir ju helt galen när jag ser dom.
På ett sätt blir man asglad, men jag blir så ledsen också, när jag tänker på att jag aldrig kommer få Björn. Buhuuu!
Som jag sa första gången vi såg dvd:n : "Det är så synd att Björn inte finns på riktigt."
Efter John-besöket åkte jag, Agnes och Olivia till Panduro och inhandlade en väldans trevlig sak. Senare åkte vi till Hedbergs och fikade tillsammans med Anna och Hedvig. Vi snackade business - såklart! Men vi pratade om massor av andra saker också, mycket skratt!
Alldeles strax kommer dom hem till mig, åtminstone Aggi och Ollman. Vi ska sätta våra planer i verket om man säger så ;)
Dags att förbereda! Ciao!
71276-173
BJÖRN <3 Foto: Rockfoto.nu

Kommentarer
Postat av: mia

vad ska ni göra?! du måste visa upp sen, åtminstonde berätta!!

2007-10-03 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback