Skönhetstips

Dagens skönhetstips:
Såhär till hösten kandet kännas fresh med en ny look. Här ska jag dela med mig av mina bästa tips.
1. Under ögonen är det nya svarta. Lägg en ögonskugga du gillar under ögonen istället för på ögonlocken. Här har jag valt en blå ögonskugga, känns lagom.
2. Borsta på rejält med rosa rouge under kindbenen, då får du en rosig look som passar alla tillfällen.
3. För att få det härligt rufsiga håret krävs att du rufsar till det.
4. En detalj kan göra hela looken, här har jag satsat på ett glitter i håret med små stjärnor i.
Även en glad och självsäker min kan göra underverk. Lycka till!
71276-183
Modell: Matilda ca: 3 år
Make Up: Storebror Henrik
Fotograf: Mamma
Styling: Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback