TJAnneneaa

De senaste dagarna har varit trevliga, utan att jag har mycket att säga om dem.

Tisdag:
Stockholm med Josefina. Jag köpte bara två väskor och ett par skor. Hem igen redan på kvällen.

Onsdag:
Gjorde ingenting på dagen. På kvällen åkte jag och såg på DaVinci-koden i kyrkan.
Efteråt pratades det och hade mys innan jag, Fija, Stina och Marcus gav oss ut för att hitta en öppen mack.
Vi cyklade ända ut till gamla Ericsson-macken. Den stängde 22 och klockan var typ halv 3. Jag beslutade mig för att cykla hem. Det var fullmåne, waaaah.

Torsdag:
Var på stan med Fija, Stina och Marcus. Mannen i gänget köpte nya skor. Vi fikade på Skafferiet och hade jättetrevligt. Sedan åkte jag hem och lagade mat. Min familj tyckte den var god (eller så sa dom det för att vara snälla). Efter mat och chill gick jag hem till Josefina där några tjejer ur hennes klass också var. Vi såg på Stockholm Boogie och Förortsungar. Sen gick jag hem, där jag är nu, i min soffa.
Jag borstar tänderna, det är inte så kul. Jag går nog och lägger mig nu. Jag ser fram emot en härlig dag fylld av städning. Mitt rum är bara kaos. God natt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppsan! Det var VERKLIGEN inte meningen att det skulle bilda ett hakkors.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback