TJENNA

Igår blev jag så sjuk så jag höll på att dö. Okej, kanske inte, men när jag och mamma shoppat lite åkte jag hem och somnade. Vaknade och åt lite mat. Sedan sov jag från klockan 18 till klockan 8 idag. Mitt huvud var ungefär helt trasigt inuti, kändes som på gränsen till migrän, och det är det värsta jag varit med om.
Som tur var hade jag inte full migrän, sist jag hade det låg jag och grät i 5 timmar. Stackars mig!
Men men, idag bestämde jag mig för att vila, har ändå bara två lektioner och jag måste vara pigg som en mört på fredag då det bär av till Stockholm.
Idag är min dag planerad så att jag ska se på tv, äta, se på tv, klä på mig samt åka till min kära syster.

Hajdo meddi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback