And IIIIII will always looove youououu, Henning!

Hur kan man? Jag "anti-försov" mig idag. Jag trodde att jag började halv 10, när det i själva verket var HALV ELVA!!
Som tur var märkte jag missödet innan jag hann åka iväg till skolan och fick chilla hemma sålänge.
Torsdagar betyder ju mystorsdag så jag hade på mig tights, höga strumpor, styvlar, ett linne och min väääldigt stora kofta. Mysigt var det ja!
För att fortsätta mystrenden köpte jag två t-shirts i storlekarna XL och XXL (herravd.). Perfa for mys.
Hela den här veckan har varit mystorsdag (förutom måndag) ; Tisdag var jag hemma, onsdag endast en lektion, torsdag 2 lektioner och fredag.. ja den är ledig :)
Idag köpte jag också munkar med Ollvander, Aggi och Johniboi. Det var fett najs. Sedan var jag med Ellen Peeeersson och bjussade på en munk! Vi har mest slappat järnet (MYSIT!), ätit äppelpaj och sett på tv.
Jag blev riktigt, riktigt, RIKTIGT ledsen när min absoluta favorit i Idol, Henning, åkte ur.
Hur tänker de? Han var fanimej bäst. Love u long time, Henning!

Tomorrow: Sova lääänge, sen vet ej, sen troligen Irma.
Hajdo meddi!

Kommentarer
Postat av: Lova

segt att gå upp för tidigt.. Har själv gjort samma misstag ett par ggr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback