FUCK ME!!!!

JAG HATAR ATT SY!!! Fuck mina jeans och mina äckel-tights. FUCK FUCK FUCK YOU!
Jag blir alltid så arg när jag ska sy. Jag är för jävla dålig på det alltså, tacka vet jag mor min.
När jag syr (eller lagar mat..eller bakar..eller dammsuger..) får jag ofta panik och vill slå ner nån jävel.
Jag passar helt enkelt inte som hemmafru.
I all frustration slog min dator en 180 graders volt innan jag hann fånga den. Mobilen däremot flög ner i golvet.
Stackars, stackars datorn. Jag har ju redan ramlat på den en gång, när jag snubblade i trappan.
Tänk er den synen ni! Det var ett hejdundrande fall med mitt huvud i trappen och datorn under mig.
Vart är vårt samhälle påväg?

Kommentarer
Postat av: stina

vad syr du? :)

2007-09-11 @ 19:57:08
Postat av: Matilda

Jag syr in mina jeans och mina äckeltights!

2007-09-12 @ 12:56:02
Postat av: stina

vad menar du med äckeltights? :S

2007-09-12 @ 16:16:20
Postat av: Matilda

Dom är äckliga!

Postat av: stina

men är de i nåt speciellt, äckligt material eller vad menar du? :P för om de är äckligt skabbiga tycker jag du ska kasta dem!

2007-09-12 @ 17:34:41
Postat av: Matilda

Äckligt material!

2007-09-12 @ 17:37:35
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback