Spökskrivare

Igår var en tung dag. Jag skyndade till Indiska efter skolan för att köpa världens mysigaste kofta. Skyndade sedan vidare mot kyrkan. På vägen köpte jag en munk på Atterdags, det var jag värd tyckte jag.
I kyrkan spelade jag lite bas och hade trevligt. Efter en timme eller så bestämde jag, Fija, Stina och Markus oss för att köpa nåt gott på Singan. Det blev först varsin glass, sen varsin nachotallrik. Det blev take-away och vi käkade på i kyrkan. Som om inte det vore nog hade vi köpt varsin munk till efterätt också.
Kanske gick jag upp lite i vikt!?

Idag hade jag bara matte och kör, som vanligt. Jag var så hemskt trött hela dagen.
Efter skolan gick iaf jag och Josefina på stan. Det enda jag fann värdigt för min garderob var en enkel vit, långärmad t-shirt.  Praktiskt att ha under klänningar och så, tänkte jag!
Imorgon börjar vi normalt halv 11, men NEEEE nu ska vi börja 8!!!
Ni förstår, jag går i den underbara musik-klassen och vi ska vara lite sång-stöd när alla som har språk ska sjunga.
Det är den vackra låten "Broder Jakob" som ska framföras på 7 språk.
Jättekul, verkligen. JAG ÄR EXHALTERAD!

Nu tankade jag hem Timo Räisänen's album Love will turn you around på typ 30 sek.
Olivia, var det Sweet Marie som var så bra!? Det tyckte iaf jag.
Sovtajm är det nu, de behöjva ja dei! Puss da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback