talking 'bout my girl

Igår hade jag tre lektioner, men började ändå klockan 8 och slöt halv 4. På den feta hålan gick jag, Ludde, Olivia och Agnes hem till John och såg på Mando Diao-dvd. Jag blev ledsen när jag tänkte på att jag aldrig kan få Björn.
Det gjorde ont i hjärtat om man säger så.
På den långa musiklektionen delade vi upp oss för att spela My Girl av The Temptations.
Jag började på bas, flyttade till trummor och slutade som sångerska. Jag ville inte sjunga så jag framförde mitt missnöje till Gunnar. Nästa gång sk jag få spela gitarr OCH sjunga. Mycket bättre!
Efter skolan kom Ellen och hämtade mig. Vi åkte till Reno och köpte glass.
Hemma hos mig åt vi upp den (jag åt en stor Ben&Jerry's själv) och somnade framför Nickelodeon.
Vi åt lite och Ellen åkte hem.
När jag var ensam så kämpade jag för högre score på Jetman, ett spel som finns på Facebook.
Jag lackade ur och åkte hem till Ellen.
På vägen dit var det en såndär polis-piketbuss och en vanlig polisbil i närheten där jag bor.
Jag bor ju i villaområdet utanför Bingebyhoodet. Och där inne är det gangstahs, vill jag lova.
Poliserna gick iaf runt med ficklampor. Som tur var tog de inte mig med o-lyst cykel.
Tillslut klarade jag mig ända hem till Ellen. Lite senare kom Olivia också. Vi åt glass och såg på tv.

Idag ska jag bara städa och kanske plugga (JAG MÅSTE :( ).
Senare kommer en massa fränds och det ska bli jättetrevligt!
Hajdo meddi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback