tell no one about tonight

Igår hade jag och Josefina lite minispa hos mig. Vi badade bastu och hade ansiktsmask (med gurkor på ögonen!!).
Jag hade tänt ungefär 100 ljus så det var myspys. När alla ljus utom två hade slocknat gick hon hem till sitt eget hus.
Idag går dagen åt att förbereda. Jag ska köpa biljett, köpa plåster (haha) och kanske något mer också.
Vad jag ska förbereda mig för? Insparken, såklart!
Senare ikväll ska jag förreferra med Olivia, Agnes, Anna, Hedvig och Irma, tror jag :) Najs!!
Jag vet ännu inte vad jag ska ha på mig riktigt, men somsagt, det blir nog något ur Ellens garderob.
Nu ska jag klä på mig och dra iväg för att göra ärenden med Josefina och Nikki.
Ciao!
Och ikväll ska det shakas till Banquet med Bloc Party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback