unchained melody

Massor av saker har hänt;
Jag har sett min första bowlingmatch
Jag har gått vilse i skolan

Ja, det var väl det.

Idag var den segaste dagen, med bl a drygt 2 timmars härlig historia följt av 1h och 20min sammhällskunskap.
Jag somnade nästan på båda.
Något som dock piggade upp var lite chill och skratt med Ollan, Aggan, Jullman och Charre, haha!!
Efter skolan hämtade jag unga fröken Fija i biblioteket och vi for tillsammans till kyrkan.
Där hittade vi lite folk, däribland Stina. Kören satte igång och vi sjöng hej vilt.
Vi åt mackor, drack te, åt mer mackor, tvingade Fija att åka och köpa godis, åt godis, pratade.
Julia kom och joinade oss i källaren också!

Imorgon är det äntligen onsdag, en fenomenal dag med början kl 9.30 med matte, sedan har vi "körsång" som imorrn är utbytt mot rep!
Jag sjunger den vackra och lama sången Release me.
Torsdagen är också en fin dag, börjar 10.30. Sen är det fredag, minsann.
Ännu lite längre fram i framtiden är det lördag. Inspark. Parta!!
Hoppas på lite shaky-shaky men klasskamrater, övriga vänner och koola killar (koola på riktigt).
Men vad ska man ha på sig? Antagligen något ur Ellens garderob (hennes rum är färdigmålat och tapetserat nu).

Ajajajajaj, som Natti och Jonna skulle ha sagt. Jo, jag är säker på att en intresseraket just träffade era ögon.
Ha....he...ho..
Sovtajm!!

Och för att vara lite seriös: JOSEFINA FÖR I HELVETE, JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!! (Du var söt i Emils tröja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback