we'll be jammin' it, jammin' it, jammin' it

Ibland har man det allt bra. Förutom att jag har ont i huvet och ögonen har det här varit en fenomenal dag. Jag stannade hemma från skolan och drömde en härlig dröm innehållande riktig spänning, äventyr och en skitsnygg kille. Efter att jag vaknat mitt i det mest spännande låg jag och finurlade lite i sängen innan jag gick upp och la mig i vår superfåtölj. Där låg jag hela dagen och såg på tv samt läste.
Imorrn börjar jag tjugo över tolv (tror jag) med endast en lektion: körsång. Whoopi!!
Senare ska jag och mami (mami!) köpa en mobil åt mig. Det kan behövas vill jag lova.
Det blir nog en såndär cool som alltid är på tv-reklamen.

Förresten så känns det som att vi är på väg, vi har några koola idéer så snart rullar pengarna in... eller nåt!
Forza oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback