you are my Mr. Mystery

Idag har det varit så segt. Jag har haft ont i huvudet och varit trött. John har skrattat nästan oavbrutet hela dagen, vilket gjorde att jag och andra hängde på. Det gjorde ju dagen lite bättre iaf.
Imorrn är jag upptagen, oh yeah. Först skola, sen kyrkan/spela musik, efter det ska klassen spela (jag sjunger) på en massa föräldramöten i skolan och sist men inte minst är det Sävefest. Puh!
Jag hoppas att jag inte är allt för trött.
Imorgon har vi även prov inom samhällskunskap.
Som vanligt har jag inte pluggat ett dugg, jag vet inte vilka sidor vi ska läsa.
Men som Navid Modiri sjunger: Det ordnar sig med lite socker på!

Nu ska jag väl fortsätta att inte plugga, lyssna på Uffie och kanske sy. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback