Alla säljer samma tjänster

Tisdag: Var cp-trött, hade planer men såg på massa Kenny VS Spenny hos Emil med Mina, Robert, Ebba och Vidar... tills jag somnade.

Onsdag: Minns inte vad jag gjorde.. sov kanske!?

Torsdag: Det var igår, det! Dagen började med nationella provet i engelska, uppsatsdelen. Det jävla ämnet var Seasons, så dåligt. Jag skrev i alla fall ett fint sommarminne från sommarlovet mellan sexan och sjuan, blev nästan lite nostalgisk!
Efter skeulhan (slutade 9.15, eftersom jag skrivit klart då, happyface) satt jag i kaffis i evigheter tillsammans med Olivia och diverse andra. Runt 11-12 någongång var Anna och Agnes klara med deras muntliga nationella så jag frestade med pannkakois á la Mattvaldo. Det blev fett mycket pannkakor och jag fick äran att äta upp den som Anna gjorde... Den var typ 7 mm på tjockaste stället, och jag skojar inte. HEH, gott.
Jag gymmade också, jetelite. Jag ville typ spy när jag satt där och showade off för dom andra spännisarna, så jag gick hem igen. När jag var hel, mätt och ren igen kom Ebba och vi åkte till Mina.
Vidde-Vidar kom och efter ett tag gick vi till Emil. iFiesta!
Robert tha man, Martin och en Fia kom också. Jag var trytt så jag somnade NÄSTAN. Mitt partymode gick i nivåer och ena stunden var jag fett pepp och i andra fett trött.
Idag börjar vi kvart i två. Det känns helt okej. Nu ska jag klä aaav mi naaken. Och duscha. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback