burn it down

Tråååkig dag. Jag har bara tråkat. Jag har dock inte pluggat allt som jag borde gjort. Svenskan och historian som skulle varit inne för en vecka sen, engelskan som ska vara inne imorrn, matteprovet imorrn samt historiaprovet på Torsdag. Jag dör!!!
Istället har jag sett på tv, lyssnat på musik, promenerat och lagat pannkakor.
Nu ska jag se på mer tv och bara försöka glömma skolan, I fucking hate it!
(trots mina sämre kvalitéer har jag lyckats få två mvg:n den här veckan, hallelujah moment!)

Dagens jävla låt: Your heart is an empty room - Death Cab For Cutie <3


Kommentarer
Postat av: nouseforaname

Lugn.
Allt man kan göra idag kan man göra imorgon
Allting löser sig.

2008-04-06 @ 22:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback