Hallå i skogen

Jag hjärta nationella proven. På riktigt alltså, det gick över förväntan-bra, så jag är häppi görl!
Efter skolan fick jag cykla hem i det 22-gradiga vädret, jag svettades. Som tur var svalkade jag och Josefine oss med varsin glarre innan hemfärden. Vi valde att spegla våra personligheter i glassarna. Jossan tog TipTop och jag tog Daim (höhö).
En liten stund hemma följdes av en stund på Åkessons Musikskola. Vi lirade bas, tre coola tjejer tillsammans. Vi ska uppträda på Effes, fatta ni de ella?
När jag hade svett överallt var lektionen slut och jag hämtade Ellen. Long time - no see på henne. Vi köpte iaf töjsmycke till mitt öra, mackor med brie och salami, sen gav vi oss ner till Almedalen. Åååh, så myspys det var. Efter en timme eller två såg jag min kära klasskamrat Mina, ringde och sedan begav vi oss några meter österut. Där var finfina gänget, och även om jag var fett passiv var det trevligt.
Blablabla, sen cyklade jag och Ellen hem till henne. Sen cyklade jag hem. Sen åt jag en knäckemacka. Sen gick jag på toa. Sen satt jag mig i min soffa. Nu går jag för att borsta tänderna.

Adjökens och godnattz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback