is it medicine?

71276-271Idag hade vi softaste formlektionen nååågonsin. Vi hade typ rast hela tiden, kändes det som. Form är ju iofs min favorit så jag hade inte tackat nej till lite mer arbete, men men..man ska inte klaga! Idrottslektionen spårade väl ur mer eller mindre också. Vi hade teori, och klassen var ganska ofokuserad och uppspelt, så vi lärde oss nog inte så mycket, haha. I love Ulf!
När lektionen var slut gick jag raka vägen till E-huset för att spela lite musique. Jag tog gitarren för en gångs skull, och eftersom vi spelade en lätt låt gick det bra! Aggi fick spela bas istället, och det klarade hon fint såklart! Om ni undrar vilken låt vi lirade var det Twist and shout av Beatles, pretty damn good.

Efter vårt lilla mini rep-jam åkte vi (jag, Anna, Agnes och Olivia) till Vinäger och åt macka med kycklingröra. Så jevlarns gott! På vägen hem träffade jag min long lost cousin Hanna, det var trevligt!
När jag kom hem stod det spaghetti och köttfärssås på köksbordet, aah, min favorit. Trots att jag var proppmätt åt jag en stor portion. Tur att jag ska gymma imorgon!
Med endast en lektion imorgon SKA jag plugga historia också, prov på fredag, och som vanligt har jag inte läst på någonting.
Nu ska jag läsa min engelskabok och sen sova. HERRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback