jag går ändå runt i nån jävla dagdröm

Ingen fotolektion hade vi heller! Jag hade ingen lektion, helt enkelt. Det kändes en aning onödigt att åka till skolan. Så, när jag väl kommit till skolan och fått beskedet cyklade jag till stan istället. Jag och Ebba solade lite, I'm brown sugah now! När klockan blev kvart i 4 befann jag mig vid Åkessons musikskola för att spela lite bas. Det gick bra (såklart, hehe)! Efter det tog jag och Agnes en promenad, det var mys och trevligt.
Dagens bästa: Jag köpte en såndär Hubba Bubba-rulle. Yoho!

OCH: Igår när jag tittade på Lilla Al Fadji & Co var dom på Gotland, och vem filmar dom? Jo, Irma! Det var en glad överraskning C:
Nu är jag cp-trött, men kvällen är ung, så jag vetifäään vad jag ska göra. Förslag?

Kommentarer
Postat av: Olivia

jaa, du kan ju alltid blogga lite men det ser ut som att du redan har vart i full gång.. 6 blogginlägg Matilda, det är ju typ rekord :D

2008-04-01 @ 22:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback