jag vägrar bli besegrad

Trötta Matilda har genomlidit ännu en dag. Tur är väl ändå att man har goda vänner som lyser upp de dystra stunderna. På bilden fick jag d to the amp på min oljemålning så jag tog palettkniven och went bananas. Det var ganska roligt.
I slutet av dagen var jag ärke-trött men inte var jag ledsen för det. Jag, Ebba och Josefine spelade Allan ändå. Värry najs, värry najs.

Ikväll ska jag umgås och kalasa med fiiina kompisar, och även om mitt huvud är lite halvsprängt ska det bli kul. Lite oklart är dock att jag (som bor i Bingeby, ungefäär) ska på förfest vid Säve, sen på fezt mitt hood. JÄTTEOMVÄG!!!!

Jajaja, mitt smink är helt dåligt gjort men med ett leende och nyborstade tänder funkar allt. En sista hälsning tillägnar jag mina gülliga kompisar Ebba och Jossan:
ASS OUT!

(MILLY, är du slirig?)

Kommentarer
Postat av: Juicefin

AAAAASS OUT!

2008-04-25 @ 18:59:20
Postat av: Milly

Slirig är mitt mellannamn!! C:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback