jag vet inte vem jag är

71276-286
Selma, mina ben, ett anus och mina fossingar

Jag somnade i solen förut, så nu har jag ini-mini bikiniränder. Lite extra fräknar har också ploppat upp. Det gillar jag. En annan sak jag gillar är Scans nya miniköttbullar. Fast de italienska med smak av soltorkade tomater var ingen jättehöjdare.. de med chili däremot; MMMMUMMA!

Ikväll ska jag bara plugga och Top Modla.
Jag trodde att morgondagen skulle bli happy day eftersom jag skulle få träffa min syster och hennes nya bebis Charlie. Tydligen inte, för systra mi var sjuk. Buhu-buhu. Inte kul alls.

Bajs

Kommentarer
Postat av: anna

fina bilder! jag föröskte också vara ute i solen, men det blåste kallt på mig :/

Postat av: Milly

prutt på dig Matilda som kan få fräknar...jag har typ...EN (och jag tror bara det är en mutantleverfläck som tror den är en fräken) :C

2008-04-23 @ 19:32:36
Postat av: Flora

sjukt fina foton. du är duktig du!

2008-04-23 @ 20:07:32
URL: http://floras.blogg.se
Postat av: Matilda

Anna: Tack :) Ja, det blåser ju hela tiden, som tur är så är det alltid lä på våran terass!

Milly: Men diiuuuu, du är söt ändå. Mutanter är lika mycket värda som alla andra!

Flora: Tack, vad snäll du är :)

2008-04-23 @ 20:16:14
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback