just follow the rythm

Hallåå!
Nu ska jag berätta vad som hände igår;
Jag cyklade hem till Josefine, hur snabbt som helst, där även Ebba var. Vi putsade på den sista finishen innan vi åkte hem till Anton. Där var stämningen inte på topp och allt blev bara konstigt så vi tog våra shaky asses till O'Learran. Där var nämligen Albin, Ludde och Anton E. Vi (som nu utökats med Milly och Lubbah) träffade massor av bekant folk, även obekant. Axel och Oliver var trogna hängare under kvällen.
När vi insett att klockan var 2 och det stängde blev vi lite i valet och kvalet. Hem eller efterfest? Vi valde efterfest och efter mycket om och men insåg vi att vi inte hade någon. Inte var vi ledsna för det! Jag och Ebba gick till McDonalds, Ebert åt pompa och jag stod stilla.

Efter några antydningar till nasty förslag på sms ville jag bara hem. Eu-hu-hu-hu-w.

Nu, preciis nu, är det fint väder så jag ska sätta mig vid teven, ehehe.
Jag måste ladda batterierna inför kvällens upptåg med pudelfrillor och axelvaddar. Adjökens!


Kommentarer
Postat av: paulina.

åh, axelvaddar och pudelfrillor ;) låter lite 80 tal.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback