she says: you're my favourite guy

71276-267
ser du noga ser du en älg-fot

Äntligen har jag börjat framkalla foton (RIKTIGA FOTON) på Foto-lektionen. Det är kul tycker jag!
Efter den lektionen, den enda för dagen, åkte jag hem. Jag lagade lunch-middag till mig själv, i micron. Varm macka blev det. Sedan for jag på jobbintervju, "vi ses nog!" sa tjejen som intervjuade mig. Låter lovande! Intervjun varade i typ 5 minuter så efter det hade jag inget för mig, så jag gled omkring på stan i en timme väntandes på Anna. När hon kom gymmade vi. Fyfan vilka muskler jag har då, woowowowooo! 'Cause I'm a bodybuilder, yes I am! Hemma åt jag hur mycket mat som helst, en glass och en banan, inom loppet av en halvtimma. Sånt får man unna sig när man är bodybuilder...

På Torsdag är det dags igen. Pumpa-pumpa.
Imorgon ska jag typ dö i skolan (fast HJÄRTA på form, mjau-au) och inget mer.
Nu ska jag dö i min säng, och inget mer.

Dagens friggin' låt: Major Baby - Mando Diao (Jag kan den på gitarr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
"raak mine bejn, gör så dom skratta åt mi"
-strof ur ovannämnda låt, översatt till svenska och gotländska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback