SUPAKOAKI

Ebba är en flicka i sitt alldeles eget slag. Just nu ligger vi inte på samma frekvens. Hon kommunicerar med folk genom tankar. Igår skrek jag "VA? VA? VA? VA? VA?" innan hon svarade. En annan incident under gårdagen var när jag satt vid datorn runt 23-snåret. Det ringer i Ebbas telebobo och hon säger något i stilen "Jaaa, vi kommer NU!". Jag såg ut såhär ? och får sedan förklarat för mig att vi skulle till Lubbah. Jag sa inte emot och vi cyklade mot Säve.
När jag satt och filosoferade på pakethållaren ser jag en bil bakom mig, och polisnojjig som jag är tänkte jag att det var polisen. Lättad kunde jag konstatera att det var en heeelt vanlig personbil. Ungefär en halvminut efter säger Ebba "SHIT, polisen" och jag är inte sen med att svara. Jag brister ut i ett rungande "Fuck mah aass". Jag hade alltså redan glömt att jag precis sett att det inte var polisen. Hmm..

Hos Lubby var det girlsnight. Folk som Annie, Matilda, Jannike, Fanny, Gabbe, Elin och Milly var där. Det var trevligt som fan och innan man visste ordet av var man på väg mot andra vidder. Vi bilade till Terra Nova och söta Amanda (som fyller år imorgon, Grattis!). Folket var glatt och jag var inte sämre. Jag fick äntligen träffa min alldeles egna Bobo. Hon är en riktig raring, lilla Ellen. Milly och jag körde stenhårt på modern fridans, man får ju sånt utlopp för sina känslor. Ehe..he.
Väl hemma frös jag som fan och mina ben kunde liknas vid en nyplockad höna. Mjukisarna på, sen somnade jag sött.

Idag ska jag och mamma:
1. Sola
2. Övningsköra
3. Springa

NAJZ. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: milly

modern dans är det nya, måste jag säga.

not..eller? C:

Postat av: Matilda

Milly: Jag gillar det iaf! (man ska ju va så hemskt individuell och unik nuförtiden, så varför inte!?) :)))))

2008-04-20 @ 19:29:42
URL: http://mitildi.blogg.se
Postat av: Milly

nijze, då är vi dansparnets nästa säve fest!!....MEN det är inte samba (med han i letsdance-style) (annars kan ju han i so you think you can dance komma och dansa med oss(bara för att vi är så bra))

2008-04-21 @ 16:40:09
URL: http://millys.devote.se
Postat av: Matilda

Milly: läääätt! men vadå samba? woop-woop. Vad pratar du om? Var jag borta eller!? Pratar vi om Junior? Ehehhehe.. jag är helt lost i skallen :)
(men jag förnekar inte att vi är bra (och Benke är snygg, rrrraur))

2008-04-21 @ 22:06:52
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback