the pebbles forgive me

71276-182
Vad händer med mig? Tjejen med toppbetyg har blivit tjejen med bottenbetyg. Jag skulle vilja dra paraleller mellan mig och en mal. En sån man har i akvarium. Jag glider bara runt, käkar, chillar. Idag fick vi tillbaka våra historiaprov, förstår du. Vad lyste så vackert på pappret om inte ett streck!?
14 härliga poäng från G.
Den här jävla estetlinjen (som jag ääälskar) gör mig till en slappis. När man bara glider i skolan blir det lätt att bara glida hemma också. Plugg finns inte i min värld. Jag har aldrig i mitt liv pluggat, men förut har jag liksom klarat mig... med MVG. Allt bara fastnade på min näthinna och mitt fotografiska minne har hjälpt mig mycket genom åren. Nu däremot, är min hjärna fylld av tunga beslut som t ex vad jag ska klä på mig på morgonen.


Förresten har jag en superfin idé till mitt rum, så en vägg ska bli full av foton och fina grejer.
Min toalett ska också få en ny färg. Klart jag gillar den skogsgröna fondväggen som matchar med älgen på toalettstolen, men lite nytt vill jag ha C:

Ett liiitet låttips: Anyone else but you - Moldy Peaches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback