vilken runaway som helst

Ååh, det var underbart igår! Härliga visningar (Toulouse-Lautrec & Andy Warhol). Inspiration, inspiration, inspiration! Som den kändis-spottarn jag är såg jag en som varit med i Skilda Världar, ASCOOLT. Nat :C
När vi hade en timme över mellan visningarna satt hela klassen och solade på Nationalmuséeums trappa, det var jättevarmt och -mysigt.
Efter vi varit på Moderna Muséet hade vi två timmar att slå ihjäl så jag, Ebba, Cajsa och Anna K for till Götgatan. Monki är ju helt underbart, jag dör lite varje gång jag inser att jag inte kan köpa allt. Jag var ekonomisk och köpte bara en kofta. Ganska lång, fin kvalité och precis vad jag behövde!
När vi skulle åka pendeltåget hem kommer James med en Mimmi Pigg-hatt. Han är så jävla rolig! Den hade han på sig ända till Nynäshamn, och även ända till Visby, tror jag. DET var underbart!

Idag har ja presterat otroligt dåligt i skolan. På estetiska verksamheten gjorde jag ingenting. Verkligen ingenting. Jag och Marcel kom på hur många ord som helst som slutar på 1. Typ lätt, kotlett, spanjolett (mitt favoritord).
Efter det gjorde jag ett hemskt muntligt italienskaprov. Jag kunde ingenting. Som tur var var mitt skriftliga lite bättre, så sammanlagt fick jag MVG-, helt klart överkomligt!
Nu ska jag städa mitt rum, det ser FÖRJÄVLIGT ut. Arrivederci!

Bilder från gårdagen kommer senare! Wowowowo

Kommentarer
Postat av: Milly

hahahaa, spanjolett.
(?!?!)

2008-04-03 @ 21:40:58
Postat av: Matilda

Milly: Det är ett dörr-/fönstervred med stång. Väldigt inbrottssäkert. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback