world town

Hejhallå!
Gårdagen började hos Marcel. Vi lirade sprillans nya Mario Kart till Wii, det var askul, värsta känslan med ratten ju. Tyvärr valde jag ofta bilar som var jättetröga att svänga med, men hade man Peach med motorcykeln gick det bra. Vi spelade mot folk från hela världen, mest japaner! Jag kan ju tillägga att jag oftast förlorade. Vi nöjde oss inte där utan vi spelade Mario Galaxy, Donkey Konga, Guitar Hero och Wii Sports också! Kiiiuuuul!
Efter det såg jag på Den Hemlighetsfulla Trädgården. Den var jättebra och alla är så duktiga, speciellt Stina :)))
När musikalen var slut och alla tackade alla kom mina tårar. Böhö-böhö, vad fint det var. Mamma var inte heller sen att joina gråtekarna.
När jag väl kommit hem kom min Ebba till mig, vi cyklade sedan i regnet till Anna som befann sig hos Ludvig, och ingen mindre än Adam var där också. Vi chillade där en stund innan vi flickor gick till Donken runt 2-3 maybe. Där blev vi uppraggade av en 25-åring och vi hakade på till efterfest. På vägen dit fastnade Ebba i en kompost(???fråge-teken) så vi sa adjö till mannen och ringde taxi. Chaffisen var schysst och kom på 2 min. Pengalösa som vi var fick Rassmus springa ut och betala när vi kommit fram, vääldigt snällt. Ebba gick upp och la sig medan jag och Bransen dansade. Till schluut fick vi nog och gick hem, och rajt dis moment kom jag på att min cykel står på Öster... jobbigt. Klockan halv 5 kom jag hem iaf, och DET var för sent tyckte min mamma. Jag håller med.

SKOLA IMORGON!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN. Nawt


Kommentarer
Postat av: Ebbot

vi gillar dig, Mi*piip*ael *piip*lm*piip*gren.

2008-04-20 @ 21:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback