you twist so fine

71276-269
EN JEVLA POSARBILD. Men visst, ljuset la sig ganska snyggt.

Idag hade jag bara bild i 2 timmar, sen åkte jag hem. Thor ringde mig och frågade vart jag var.. jag hade heeelt glömt. Jag, Thor och Mina skulle fotografera olika allmänna konstverk, 3-dimensionella, som en uppgift istället för formlektionen vi missar nästa vecka. Det var mys och vi avslutade kalaset med glass på glassbaren!
När jag kom hem stod pannkakssmeten i kylen och väntade på mig. Jag försökte göra en pannkaka med banan i, men det gick ICKE för bananerna brände fast, buhu. Istället tänkte jag göra en pannkaka med Polly, men hur hade det slutat? Jag hoppade över det!
Efter en timmes middags-lur åkte jag till gymmet. Jag sprang som aldrig förr, men mina satans skor gör att jag får mongo-ont i benen. Jag har bara inomhus-fotbollsskor, förstår ni! Nu ska jag bara slappa, kanske städa lite.
Imorgon har jag historiaprov också, jag har icke börjat läsa igenom sidorna. Molto bene! Arrivederci amici

Kommentarer
Postat av: ?

varför tar man bild på sig själv naken och lägger ut på sin blogg frågetecken(!)

2008-04-12 @ 08:31:03
Postat av: Matilda

HOHOOHHHEHE.. jag har ett linne på mig.. och bh, trots att man får hängbröst. Sen har jag trosor också, och jeans om jag inte minns fel. Strumpor hade jag nog med C:
Om jag hade varit naken.. ja, fifään vad najs det hade varit då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback