and I'm so young, young, young too


några människor blir lite längre ifrån en vän. 4 timmar sen ses man igen.

Precis, Olivia flyttar till Stockholm. Igår åt vi mat i hennes ära. Min mage blev liksom aldrig helt full. Jag överdriver inte när jag säger att jag åt 7 portioner bulgursallad. Som om det inte vore nog åt jag godis, bulle, chips och chokladbollar också. Idag är jag ändå en ganska smal människa.

Som nybliven arbetslös ska jag till stan med mjeursen för att kolla min blindhet. Härligt att få ta ut longboarden igen efter en dag av regn.

(och ikväll ska jag få träffa Josefina, men inte bara henne, utan Tonje, Cecilia och Isabelle också. Mys!)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Naj men hu vilken fin bild matilda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback