mine was real

ÄRU TAGGED FÖR LITE RHUIIIINA ELLA?

Igår såg jag gamla ruiner/torn med min klass samt årskurs 3! Det var intressantare än jag förväntat mig. Efteråt gick jag och Thor hem till honom och åt wienerbröd. Jag sprang rakt upp i taket. Nästan hoppade. Alltså, snetaket i trappan. Rakt upp bara. Thorre skrattade och sen kändes det bra på en gång.
Efter en stund gick jag för att träffa Cillen. Vi fikade på Vinäger och som om det inte vore nog köpte vi hem mat. SUSHIIII till mig och jag ba elska.


Idag har jag fanimej inte gjort nånting ordentligt. Hela förmiddagen bestod av bild och jag skissade bara en liten, ful bild. Formen var inställd så jag, Josen och Fjebba åkte hem till Jos och åt pannacotta med hallon istället. När den vuxna i trion skulle jobba fick vi andra gå hem till mig. Ebbton och jag åt godis och popcorn, och när töisi gick somnade jag. Helt fint. (Vår fåtölj kan vara den skönaste i världshistorien.)

MEEEEEEEEEEEN! Vad händer ikväll? Ebba? Ja. Nej. Hejdå. Nej


Kommentarer
Postat av: Tjej

Jag vet inte hur jag ska säga det här och vet inte om du är intresserad av att läsa. Men jag tycker du är helt jävla underbar. Helt jävla klockren. jäla jäla bäst. o jag är inte en fin flicka o kmr förmodligen aldrig bli för jag svär. o på det sättet du skriver o på det sättet du skriver att du gör, är o lever gör mig knäsvag. för jag vill vara dig, leva dig, va lika duktig som dig. du är fucking bäst. och att du skiter i att vara gullig i dina tankar och vara sockersöt i dina uttryck gör mig trygg. för då vet jag att jag inte ska ge upp. jag ska säga det jag går runt o tänker på o jag ska sluta undra. jag ska fråga, och vara jobbig. jag ska våga. girlpower menar jag. och omogen tänker jag fortsätta att vara. jag tänker frtsätta att säga bajs o tycka synd om mig själv, fortsätta gråta onödiga tårar. för då blir jag lyckligare efteråt. och nu vet jag att man inte behöver ha löshår för att bli hörd. för jag har alltid varit stark och har alltid haft många åsikter. du matilda, har fått mig att börja se att livet är så mycket mer. jag vill också vara rå. skita i sånt som ändå skiter sig. jag vill vara rå som falukorv kan vara jag med. visserligen så vet jag inte vem du är helt sure. men den personlighet. men jag har sett dig ngr gånger på stan. du är nog min förebild. men jag känner inte dig, men jag tror inte jag vill det heller. jag vill gilla dig anonymt o på avstånd. du kommer bli ngt stort. det är jag säker säker säker på. o känn ingen press, jag menar inte att du måstet är såhär, för det kanske du inte är. du har nog också sagt saker du ångrat o varit alldeles för mesig i vissa situtationer. men so whatever? du ÄR bäst. puss

2008-08-30 @ 13:59:09
Postat av: olivia

grattis matte! du har nått fram!! can you see the light?

2008-09-01 @ 09:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback