exakt, exakt

Egentligen borde jag vara ledsen eller nåt, men jag är så glad! Håkan Hellström förgyller mitt liv såsom ingen annan man. Jag vill typ gråta av lycka till Mitt Gullbergs Kaj Paradis. Jag har blivit en sån där som gråter till allt. Speciellt allt på TV, och oftast när det är lyckligt. Idag grät jag till Top Model, hur ofta gör man det liksom?
Ibland undrar jag också varför Gotland är en ö. Jag vill bara kunna skutta över till fastlandet, och då speciellt Stockholm. Imorgon åker iaf jag, mamma, låtsaspappen, datorn, skissblocket, boken, men inte katterna, till Oskarshamn. Ska jag vara ärlig tror jag att jag kommer dö av tråkighet. Jag ser iaf fram emot dagen på Ikea, nam-nam.
Annars ska vi på auktion eller nåt. Jag gillar verkligen oldies. NAAAAAT!!!
Ni får ringa och smsa mig groteskt mycket, tack.
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback