For you I keep my legs apart

Igår Vinägrade jag med Anna och Olivia. Vi hade det trevligt, som vanligt!
Idag har jag byggt klart min lådkamera, woho, jag ska börja fota nästa gång.
Bajdeuäj gick jag till skolan idag, och även hem. Därför unnade jag mig en munk och en kärleksmums som jag delade med Thorbull. Det var gott. Jag kommer bli tjock.
Men killar vill ha nåt att ta i, eller!?

Efter skolan kom min kära Josefina hem till mig, vi pratade av oss, det var fint!

Nu lyssnar jag på Lykke Li (tjejen jag skulle bli kär i om jag var lagd åt det hållet), dricker chailatte och ska alldeles strax måla naglarna. Idag blir det mitt nya med glitter och stjärnor i, SPEJSAT!

Skönt att folk planerar ragg åt mig så jag slipper tänka själv, typ. Haha.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag tycker att det har varit lite glest med skrivningen på sista tiden.. :/
Och, vad är bajdeuäj för något?

2008-01-22 @ 21:48:45
Postat av: Matilda

Jag vet, jag ba hamna i värsta blocktorkan jao.
By the way, dude!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback