girl kills bear

Jag känner mig värdelös ikväll. Efter ett sånt magnifikt inlägg från Elias nystartade blogg kan man inte göra annat än att lägga ner.
Skolan sög ballah som vanligt. Fast om jag tänker efter en nanosekund så gillar jag faktiskt skolan. Idag pratade vi om fötter på svenskan, alla var stenseriösa när vi berättade om våra för smala/breda/långa fötter och knasiga tår. Historian var dock brak-tråkig. På matten byggde vi enliters-rätblock och tvådeciliters-cylindrar, som en tävling liksom. Jag och Josefine var fucking genious och jag tror vi vinner!
På the engliiish skulle jag plötsligt till "naprapaten", som idag låg vid Vinäger. Mina favoritgörls Olivia, Agnes, Anna och Julia fikade med mig. Jag åt mumma varm macka med mozzarella, serano och pesto. FAVVO!!
Vi diskutterade killar och sånt vanligt tjejznack. Vi skrattade också, jag var allmänt ärke-cp och lite uppspelt.

Imorgon börjar Fotografisk bild A, vad säger man? JABBADABBADOOO!!!! Förutom det har jag bara italienska med Diego. Han är en fin man tycker jag, han ger mig MVG och grejer.

Nu ska jag chilla vidare i soffan. Soften i soffen. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback