Helgas

Helgen har flutit på som vanligt tycker jag. I Fredags var jag hos Olivia och chillade, var ute och gick och drack te.
Lördagen spenderades också hos Olivia, och sedan på en rätt lame fest. Kan berott på min ytterst låga alkoholhalt i blodet, typ 0.0000! Kul med Ollans hittegods dock.
Idag har jag gjort 30 situps och 10 armhävningar. Jag har redan blivit biff. Jag har också promenerat ända bort till mammas hyreshus vid öster för att städa trappuppgången. Det enda jag ätit idag är två toasts som mamma gjorde åt mig kl 20. Det var min frukost-lunch-middag. Jag har inte varit hungrig på hela dagen, vilket är konstigt eftersom mat är min passion. Jag måste ha bränt kalorier iaf, hohoho.

Jag har skrivit två rader på historian som ska in imorgon, samt halva svenskan. Ingenting på engelskan. Hurray!

Nu: Sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback